24 Mart 2013 Pazar

ÖSYM SINAVINA GİDERKEN TANGA GİYEN KIZIN DRAMI !!!!

Bu aralar uyku problemim var.Hayatımda yeni başlangıçlar,yeni değişimler olacağı için biraz kafam dolu olabilir. Belki de bu yüzdendir.
Uyuyamıyorum yataga 00:00 gibi giriyorum ve kafamda milyonlarca tilki dolanıyor saate en sok baktıgımda sabahın 04:00 oldugunu gördüğüm zamanlar bunlar.Arada karnım ağrıyor yorgan altında  gaz çıkarıyorum felan rahatlıyorum ama sessiz çıkardığım için koku yapmıyor, inanın bana valla. Bu yaşıma kadar bizon gibi homini gırtlak ye iç gez olduğu için herhalde çalışmaya başlamak gerçeği beni biraz korkuttu biraz ne lan açık olayım totom üç buçuk atıyor.Tabi bunların yanında derslerim sınavlarımda var.Onlarada uğraşmak zor geliyor artık ne kadar üşengecim düşünün.O yüzden arada kaz yapması gayet doğal. Bugün yani 24.03.2013 pazar günü ösym sınavıda var bide onla uğraş dur işin yoksa dün gece sırf bu yüzden uyuyamadım.


Aslında sınav olduğu için değil, sabah erken kalkmak bana azap gibi geldiği için uyuyamadım.Bi yerden alışmakta lazım gerçi bi yandan annemler kafamda dır dır ediyor, bi yandan azra dır dır ediyor, ben bu kıza niye azra diyorumki onun kullandığı nickle çağrışım yapayım ona içimdeki yansıma. Azra'dan bahsetmiştim biraz hani öz kardeşimden öte olan, ahiretlik bacım varya işte o içimdeki yansıma yani. Ne tuhaf isimler buluyor bu kız ya içimdeki yansıma nedir abi ya ne müstehcen bir kelime bu içimdeki... Bu takma isimi kullandığı ilk zamanlar hep dalga geçiyordum gütümdeki yansıma diye . Hahahahaha !!! 


Aklıma eskiler geldi. Eskilerden bir gün içimdeki yansimayla beraber ösym yada başka sınavlara, deneme sınavlarına giderken hayaller kurardık.

Bülent Ersoy güya bizim annemiz bizi okutuyor hayali bir kahraman bizim için bazı kızların hayali kahramanları cindy bebekler,superman,batman,pikachu felandır ama bizim kahramanımız Bülent Ersoy'du ve biz bide onu annemiz olarak hayal ediyorduk.

İşte sınava gidiyoruz kızlarımı okutuyorum diye bizle gurur duyuyor(burdaki biz azra ve ben),bizde onu utandırmamaya çalışıyoruz. Teyzemizde Zerrin Özer oluyor bu arada oda bize nasıl saç sallanması gerektiğini anlatıyor... 
Bugün yeniden ösym sınavına girdiğim için mi bu fikirler aklıma geliyor anlamadım ki . Gerçi mutlaka hatırlanır eskiler hep 
o zamanlar hala çocuktuk tabi giyerdik nene pijamalarını altımıza çoraplarımızı montumuzu çekerdik pijamanın üstünede kotumuzu giyer çıkardık yola.

Aman bizi beğensinler,güzel görünelim,ben çok güzelim derdimiz yoktu, gerçi ne tipi olacaktıki beni görseniz gollumun dişi versiyonu gibiydim. Küçükken diye başlarlar ya hep ben küçükken şöyleymişim hatta o zamanlar küçükmüşüm hahahaha hala küçüğüm ki ben (Ruhen).İşte o zamanlar dişlektim ben, öndeki 2 tavşan dişleri varya ben cücükken onlar üstüste gelmişdi. Ağzım kapanmıyordu neredeyse, kaşlarım 90 okka vardı. Hani martı yoktuda martı sürüsü sıçmıştı sanki tipime bıyıklarıma jöle sürer parlatır öyle gezerdim. 

Yalnız O tipimize rağmende herkes bize bakıyor gibi geliyordu ya gülerim gülerim ona gülerim. Kızım hakkı bulutun dişi versiyonuna kim bakar allahım yarebbim. E tabi şuan öyle değilim michael jackson'un ajdarı sıçarken görüpde renginin beyazladığı gibi bir mutasyon geçirdim. Şimdide millet bana bakmasın diye, bi yere gideceğim zamanlar kıyıdan köşeden gidiyorum. Ah aklıma edeyim bide sexy olmak için bi kız tanga giyer ya, ona anlamam veremem kızım senin götünün içindeki tangayı kim görüpte vay bee ne seksi kızmış diyecek.Evet ben böyle bir hataya düştüm bugün ösym sınavına giderken tanga giydim neden giydim onuda bilmiyorum. Regl günümde değilki böyle saçma bir fikir nerden geldi aklıma.

Arada oluyor bana böyle durumlar hani ben hollywood yıldızlarına özenip kendimi onlar gibi zannedipde tanga giyiyorum ya, üstüne kot çekiyorum.Eeee ne oldu ? yani giydinde ne oldu ? koca sınav boyunca kendinle uğraştın durdun. Hollywood yıldızları senin ağzına sıçsın emi bokumun sınavına giriyorsun trav gibi her daim sikişe hazır nazır durumda niye geeziyorsun kızım . Aklıma gelmişken (Azraya biri sakın ee napıyosun demesin vereceği tek cevap Sikiş!! olur  tabi sırf eğlenmek olsun diye yaptığından  yani çatlak kız işte ). Bülent anam bana böylemi öğretmişti oysaki benden olmaz olmaz... Aklımdan şüphe etmeye başlamak üzere olduğunuzuda hissediyorum şuan.  Sınav yerime gittim,sınava gireceğim sınıfı buldum ve oturdum. Bir bayan birde erkek gözetmen var bu durumlarda sırf bana olmuyor sanırım herkese olan birşeydir. Koca sınıf sanki seni izliyormuş gibi geliyor. Görevliler devamlı beni süzüyor gibime geliyor.

Sınava başladık ve benim kıçımın arasındaki lanet külot devamlı rahatsız etmeye başlıyor, tabi kıçının arasına giren bir külot giyersen olacağı o  bide sıra küçücük ilkokul sırası ve bacaklarım sıkışmış iki büklümüm. Kıçımın altındaki tahta maşallah  totomu felç etmiş durumda ve ben devamlı elimle kotumun üstünden çekiştiriyorum içimdeki külotu o yine kayıyor. Böyle bir savaştayım sınavdamıyım savaştamı belli değil.


Allahım sana geliyoruuuuuummm. İki yan sırada duvar kenarında bir çocuk var kirli sakallı, yakışıklı anam çok yakışıklı sen benim kocam olasın herif herif. Oyşş kaşlarınıda arada kızar gibi büzüyor, daşşaklı herif seni var bi 9-10 ton daşşağı severim böyle sert erkekleri. Ayh sen nolurdu benim erim erkeğim gişim olaydın. (Gişi ne demek ? birazdan açıklayacağım. )

Böyle boy boy bebeler ben sen ve evimiz aşkımız sen işten gelirdin bende işten geliyor olurdum yanlışlıkla senin arabana çarpardım klasik eş karşılaşmalarından çok daha farklı olurdu. Sonra arabadan iner sokak ortasında kıravatından tutup kendime çekip dudaklarına yapışsaydım senin anam dudaklarıda çok hoş bu çocugun.Sonra anası gelirdi bize kefere sufatınla aramıza girer o şimdi en iyisi onu çıkarayım hayellerimden. Şimdi gerek yok anasını danasını ortaya sokmaya kuzenlerini şuyu buyu felan böyle sümüklü mümüklü kuzenleri vardır.

Bide olur ya hani bazılarda küçüktür şımarıktır,ağzının ortasına vurasın gelir şamarlamak gibisinden en iyisimi geçiyorum o kısımları.

İşte o hasta olmuş uzanıyor ben ona çorba yapıyorum,aman allahım bide ne göreyim o ne bacakları kaslı kaslı ben bu herifi bide çıplak bacak görürsem hasta hasta çıkarım üstüne bunun hasta hasta adamı hastanelik ederim.

Bekaretin verdiği ateşi bu süt gibi herifte çıkarmayayım en iyisimi evlenmeyi bekleyeyim.Neyse şu kilodumu düzelteyim ben. Rezil oldum sanki herkes bana bakıyor,herkes beni düşünüyor neler geçiyor akıllarından acaba şu görevli bana her baktıgında ciciklerimden başlıyorda beni minnoşlarıma kadar soyuyor mudur?  Gibi gibi düşünceler geçiyor aklımdan .

AMAN TANRIM!!! bu kokuda nee önümde oturan çocugun ayakları kokuyor, leş gibi oğlum hiç yıkamıyor musun ayaklarını ?Şunun tipine bak bide kıro modeli sakal bırakmış yanlardan  çizgi halinde ,saçları enseden uzatmış bide dikmiş ergen. Bokuma benziyor aynı şeytan diyo tut kafasını 2 tane sıraya sürt kıvılcım çıksın.Yanımdaki kızda bana bakıyor ne bok varsa artık, bu oturduğumuz sıralar tam ona göre boyuyla iyi uyum sağlamış ilkokulada gelebilir bence anlamazlar bu boyla. Bakmayın bana ne bakıyorsunuz ?? Diyesim var ama elin devamlı niye götüne kayıyor deseler verecek cevabım yok. Millete bu yüzden mi çemkiriyorum ? Ahh sevgilim olsada şu kapıdan girse tutsa elimden kurtarsa götürse beni yada bitane külot ve pijama verse şurda iki dakika giyip devam etsem sınavıma. 
Önümde sorular var hadi başla diyip soruya dalarken 4 dk sonra yine kıçımı düzeltme gereği duyuyorum.Olmaz olmaz elleme kalsın orada nasılsa seni dinlemiyor, sen sınavlara odaklan bişey yapacağından değil de artık bari ordan kurtar.Yada şu yan sıramdaki prensim sen ol sennnnn içimdeki yansımanın dediğine göre onların köyünde kadınlar kocalarına gişim dermiş.(bknz:hanife ablanın gişisi mahmut amca) Ne tutuşuk karılar bunlar anam hayatımda bu kadar yangın tabirler bulmamışımdır.Köylü kadınların ateşleride bir başka oluyor demekki. 

Yine gözüme takıldı şu önümdeki kıro bunu her görünce; ishal olmuş böceğe ne denir? Cırcır böceği gibi bir espiri vardır ya aklıma o geliyor. Cırcır etti beni herhalde midemden gurul gurul sesler geliyor.Böylesine sancılı saatler geçirdim işte bugün.En azından sevindiğim konu şu; öylesine girdiğim bir sınav sırf denemek amaçlı giriyorum o yüzden pekde önemsemiyorum bazı soruları salladım zaten. 
Sağı solu içten içe parçalayıp çemkireceğime sorularla ilgilensem diyorum.Tam sayısal kısımlara geçecekken sürenin 15 dakika kaldığını söyleyen görevlinin uyarısıyla. Gelecekteki kocama bir kez daha bakıyorum belki artık göremem onu ama yinede benim hayallerimin erkeği olacak.Sınav bitti ve binadan çıkış yaptım.
Tövbeler olsun normal kızlar gibi edepli donlar giyeceğim artık.


Artık eski zamanlardaki donlarıma geri dönüş yapıyorum. Yine sınava Bülent annem elimden tutup götürüyor beni.Gerçi beni görse...   Sibel can ordan bir kavşaktan aniden fırlıyor arabalarından peşinden uçuşan kıyafetleriyle koşturarak; ama çakmak çakmak gözleri şarkısını söylesin istiyorum. Rüyalardan vazgeçtim de gerçektede olsa bunlar keşke be . 

Hangi aklı evvel kız benim bu yaptığımı yapıp da giyip gider bilmiyorum ama öyle bir düşüncesi varya sesleniyorum size sakınnnnnnnn..... Tansu Çiller'in sizi refah içinde yaşatıp diyipde aylarca maaş vermemesi kadar hazin bir sonucu var. 

Gerçi ben o kadını severdim ya saçları küt artis gibi  sarı saçlı öyle net bir havası var kadının . 

Condoleezza Rice ve Tansu Çiller gibi başarılı kadınların aslında hep bir şanssızlığa komplo gittiğii düşünmüşümdür. Gerçi Condoleezza Rice gayette başarılı Amerika Devletleri dış işleri bakanlığı yapmış bir hatun sonuçta .

Nerden geldim ben bu konuya bilmiyorum.Doğru ya şanssızlık demiştim evet işte bende o duruma düştüm.
Tangasız günler geçirmek dileğiyle diğer maceralarımı sık sık  paylaşmaya devam edeceğim .........

2 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

eyvahh eyvahh senin durumun daha betermiş ondan daha büyük ızdırap yoktur bi kız konuşmaya başlarsa susmak bilmez. büyük geçmiş olsun.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants for single moms